Kokosové tyčinky

Nepečené tyčinky jsou super. Horší je, že když jich sníte tunu, bezpečně vám to ručička na váze pak spočítá. Oříšky, jejich základní ingredience, jsou sice zdravé, bohaté na vitaminy, ale k nejdietnějším potravinám se taky řadit nedají. Přemýšlela jsem čím je nahradit, trochu to zobání odlehčit. No ono, to moc nejde, jediná možnost je prostě toho nedělat tolik a nesníst to na posezení. Výsledek mého snažení jsou kokosové tyčinky.

Na cca 6 tyčinek (50g) budete potřebovat:

  • kokos 100g
  • rozinky 60g
  • amarantové vločky 40g
  • rýžové chlebíčky 4ks (40g)
  • agávový nebo rýžový sirup (1 lžíce)
  • datlová pasta z 50g datlí

 

IMG_20160321_073833.jpg

Postup:
  1. Datle jsem namočila (min 20min)a rozmixovala na kaši.
  2. Rozinky jsem nasucho opražila na pánvičce. Pokud se trochu připečou dočerna, nevadí. Mě to chutná, rozinky dostanou takový oříškový nádech :)
  3. Rozinky přisypu k datlím a dále umixuju.
  4. Pak rozmixuju rýžové chlebíčky na mouku.
  5. V dalším kroku smíchám všechny ingredience a znova mixuju.
  6. IMG_20160321_073949.jpg
  7. Teď to všechno spatlám dohromady do jedné koule a tu pak vytvaruju do tvaru cca obdélníku, zabalím do potravinové fólie a nechám v lednici odpočinout.
  8. Nakrájím a baštím.

IMG_20160321_074414.jpg

Dobrou chuť :)

Trocha čísel:

Energetická hodnota 1ks 50g tyčinky  :

166 kcal  /  tuky – 5,6g  /  sacharidy – 27,5g  /  bílkoviny –  2,9g / vláknina – 4,7g

Advertisements

6 thoughts on “Kokosové tyčinky

  1. Zdravím, poctivě sleduju Váš blog, fb i instagram a obdivuju Vaše výkony a odhodlání :). Jednou bych si taky chtěla zaběhnout ultra, takže se teď teoreticky připravuju :D. Chtěla jsem se zeptat, jestli jste se dala na veganství? A kolik toho tak v týdnu naběháte? Díky za odpověď.

    Like

    1. ahoj Pajo, moc děkuju za milý komentář. Ultra se člověk nesmí bát a prostě to zkusit, když to nevyjde napoprvé tak napodruhé už určitě :) Super jsou akce z cs1000. Vegan se ze me nestal, jím všechno, ale snažím se, aby to bylo jídlo kvalitni a měla jsem z něj potěšení ;) a k tomu tréninku, to je na delší povídání, když to zprumeruju tak kolem 80 max 100km týdně. plánuju o tom napsat článek. tak ať to běhá a hodně zdaru, zuzka

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s