2016 termínově

Na začátku roku jsem to nějak nestihla, respektive naplánovala jsem si tak zhruba dovolenou s tím, že se budu snažit přihlásit a na co nejvíc závodů a budu doufat, že uspěji v loterii. Uběhly 2 měsíce, zamíchaly se osudí a voilá termínovka je na světě. Pohyblivé políčka zaškrtané roztřeseným tahem ruky se změnily na černou fixou vybarvené milníky. Vzhlížím k nim se směsicí natěšenosti a zároveň obřích obav. Tuším, že ani letos se mi nepovede dohnat 30 leté tréninkové manko a na bednu se nepodívám. Pro kamarády, kteří nerozlišují mezi během lyžařů v Senohrabech a Siere-Zinal bude mé umístění v půlce startovního pole zklamáním.  Na ty závody pojedu na dovolenou, zároveň se ale bude setsakra snažit, abych zúročila vše, o co jsem se poslední rok snažila. 

nedopečená a nekvalitní verze termínovky z ledna

Hanibal je obchod, outdoorový s mírným zaměřením na horolezce. Horolezec se pohybuje v horách a tak by i nohy měl mít trénované, třeba během.  Krom toho, že si u nich můžete nějaké to pobíhací vybavení pořídit, jsme společně vytvořili  sérii výběhů po Praze – Hanibal Runnig Tour.  První etapa v Modřanské rokli už je minulostí a myslím, že se docela povedla, i když, stále je co zlepšovat. Ostatně Honza to hezky zreportoval  zde.

1.4.2016 (pondělí)  – HRT vol. 3. průběh trati – zapiště si za uši – další zastávkou bude výběh, představení trasy v Chuchli.

HRT_cover

25.4.2016 (pondělí) – HRT vol. 4 – měřený trénink – trasu v Chuchli si změříme, rozdáme ceny, diplomy a pak to půjdeme na limonádu do místního občerstvovacího zařízení probrat

Kde se budu v roce 2016 snažit, trpět, potit, rozdávat radost a smích

16.4.2016 – Ještěd Skyrace – otvírák skyrunningové sezóny u nás. Akce, která budí vášně, aniž by ji ještě kdokoliv zažil. A aby bylo jasno, běžím za Beskydy, Honzo!

JSR_profil_fin_export
Severní Čechy….

 

14.5.2016 – Borák ultramaraton 86km/ převýšení odhaduju max na 1000m – na tohle jsem hodně moc zvědavá,  MČR v ultramaratonu, v kraji tvarůžek, prakticky po rovině, odkroužit co nejrychleji 6 koleček. Vůbec nevím, jak mi to půjde, taky se nesmím moc zničit, ale těším se. Chci ale vyhrát, protože je to zároveň i kvalifikace na MS v Portugalsku na podzim.  

4.6.2016 – Madeira UltraSkymarathon, 55km/4400m+ – vloni jsem tenhle závod matně zaregistrovala. Přenádherné, dramatické scenérie, spousta vody a zelené. Závod v termínovce SWS je ideální záminkou na krátkou dovolenou na tomhle magickém ostrově.

c2a9iancorless-com_usm2015-2366
Madeira….

17.6.2016 – Tatry Running Tour – 3 denní mini etapák v Tatrách. Hopsání po kamzičích stezkách bude ideální trénink před MS.

23.7.2016 – Buff Epic Trail  – 105km/ 8000m+ – před dvěma lety to byl můj první velký závod v horách, byl to opravdový křest ohněm,  Pyreneje nejsou Krkonoše a jsem moc zvědavá jestli letos doběhnu až k románským kostelíkům v údolí Val de Boí. Budu doufat, že se nic nepokazí a poběžím s ostatními pod barvami Czech Skyrunning teamu.

buff
Pyreneje….Buff Epic Trail v roce 2014, nicnetušící elévka na startu

28.8.2016 – Trofeo Kima – 52km/4200m+ – druhý z reparátů. Vůbec se nedivím, že v Bielle vytvořili pro SWS speciální Extreme kategorii.  Stačí, když někde vidím řetěz a rozklepou se mi kolena. Bojím, bojím… :)

foto-kima-by-r-moiola-agenzia-clickalps-0446
Italie…

18.9.2016 – Salomon Glencoe Skyline 55km/4750m+ – Skotsko, zeleno, drsně, chladně a těžce. tak si zatím tenhle závod představuju.  V září může být všelijak. Vylosovali mě a tak pojedu na další krátkou dovolenou. Jediné co mě mrzí je, že se to kryje s jedním z nej závodů u nás, oddílovým Babickým 1/4 maratonem.

iancorless-com_GlenCoeMay2015-6640
Skotsko….

Tyhle závody jsou pro mě vlastně takovou poznávací dovolenou, sice pojedu na 2 místa, kde už jsem byla, ale to vůbec nevadí, protože to tam bylo naprosto skvělé.

Co poběžím na podzim je zatím ve hvězdách. Na 100% ale vím, že spolu s Honzou a Hovísem budeme dělat první poslední, aby se všechno klaplo a co nejvíc spokojených běžců v prosinci 2016 dorazilo do cíle Trailové Závisti! Těšíme se.

Leave a Reply

