Konopné dny

Dlouho jsem vybírala, měnila, vracela, zkoušela, až jsem si nakonec pořídila ten pravý mixér. Zatím se snažíme zkamarádit a tak trávím večery experimentováním. Někdy se to povede, jindy méně, ale kupodivu ještě nikdy nic neskončilo v koši.

IMG_20150930_114904

Teprve nedávno jsem se dozvěděla o různých proteinech, jakožto výtečnému doplňku stravy pro sportovce. Hned jsem si koupila jedno balení. Konkrétně bio raw konopný protein, není to zrovna levná záležitost, 600g balení za 350Kč. Nečekala jsem, že to bude lahodnost, kterou bych si chtěla dávat hned po probuzení. Ale ani to, že jej do sebe budu dostávat s velkým sebezapřením a se zadrženým dechem. No prostě, vůbec mi to nechutnalo. Nechtěla jsem jej nechat ležet ladem a napadlo mě, zkusit vytvořit obdobu tyčinky Lifebar – čokoláda a konopný protein od Lifefood.

Konopné semínko bohužel neobsahuje THC, nicméně jeho účinky jsou blahodárné. Na co všechno je super se můžete dočíst třeba tady. Konopný protein je vysoce kvalitní bílkovina, skvěle se vstřebává, neobsahuje laktózu ani lepek.  Skoro to vypadá, že nic zdravějšího neexistuje. Byla by tedy škoda, jej nevyužít v nějaké chutnější, či dokonce delikátní formě. Tyčinky jsou prostě skvělým zdrojem energie a ještě si pochutnáte.

SUM_protein
Konopný protein

Při výrobě jsem improvizovala a na 6ks tyčinek jsem spotřebovala odhadem:

  • 50g mandlí
  • 50g datlí
  • 50g kešu
  • 25g slunečnicového semínka
  • 25g směsi konopného lněného a chia semínek (zatoulalo se mi tam i goji)
  • 25g pistácií (nesolených)
  • 2 čtverečky min. 75% čokolády
  • 3 lžíce konopného proteinu
  • 1 lžička datlového sirupu (nemusí být)
Postup :

Datle jsem nakrájela na menší kousky a na chvíli je namočila do vody. Stejně tak jsem namočila mandle a kešu. Nejdříve jsem rozmixovala mandle a kešu na jemno. Pak jsem na přihodila ostatní semínka a čokoládu a mixovala spíš nahrubo. Tuto rozmixovanou směs jsem si dala do mísy. Pak jsem rozmixovala datle na pastu. Všechno jsem pak spojila dohromady, přidala konopný protein a trochu datlového sirupu až vznikla tužší hmota. Tu jsem pak nandala na potravinářskou fólii, vytvořila tvar připomínající obdélník a dala na chvíli ztuhnout do lednice. Po chvíli jsem ji vytáhla, nakrájela a ani nestihla zabalit.

IMG_20150930_115803

Tak ať to chutná a běhá.
5 thoughts on “Konopné dny

      1. Díky moc! Právě taky nějaký shánìm a není nad doporučení! Díky a ať ti to i nadále tak super běhá! Helča

        Like

Leave a Reply

