Módní okénko

Pamatujete si časopis Burda? Když jsem byla malá, tak mě moc bavil a moji mamku taky a jelikož je moc šikovná, tak podle ní šila a tvořila . A mě bavilo ty její výtvory potom nosit. No a pak se je pokoušela tvořit taky, jenže nemám trpělivost, a tak sem slibně rozjetou kariéru módní návrhářky v raně pubertálním věku pohřbila. Aby mi to nebylo líto,  tak  jsem si aspoň vypěstovala slušnou závislost na nakupování hadříků. Holky pochopí, kluci se osypou.

Kdybych nezačala tolik běhat, měla víc času, byla hezčí, hubenější, větší exhibicionista, narcis a bavilo mě utrácet  za něco tak marnotratného jako jsou hadry, založila bych si fashion blog. Jenže konstelace hvězd nepřála ani jednomu a tak běhám nenormální vzdálenosti a většinu času u toho zrovna elegantně nevypadám. Ale minimálně na startu se o to alespoň snažím, chvilku. A tak se stalo, že sportovní oblečení vyhlásilo nadvládu nad “normálním” oděním v mé skříni. Není přece nic lepšího, než si před závodem udělat radost novým přírůstkem, co na tom, že jej na sebe vezmu zásadně jen ve zkušební kabince.

A tak jsem zajásala a výskla radostí, když jsem se díky obchodu Hanibal.cz, stala  ambasadorkou norské značky sportovního oblečení pro holky Karitraa.

karitraa_logo_2015_pink

U nás prozatím ne moc známé oblečky začala navrhovat  bývalá norská freestyle lyžařka a olympijská medailistka Kari Traa. Od malička vynikala sportovním talentem, ale také citem pro design a vášní tvořit hezké věci. I během vrcholu své lyžařské kariéry si Kari našla způsob, jak rozvíjet svou kreativitu. Mezi tréninkem a soutěžemi pletla kulichy pro přátele a vylepšovala svou vlastní lyžařskou výbavu. Její výrobky se staly populární mezi přáteli a kolegy lyžaři z celého světa. Tak vznikla módní značka Kari Traa.

A o tom, že jí to opravdu jde se můžete přesvědčit v katalogu. Tyhle věci jsou prostě jiné, jsou barevné, veselé, budete je chtít nosit. O celkové vymazlenosti produktů svědčí třeba i tak zdánlivě bezvýznamná věc jako je balení. Třeba trička dostane v super malé, roztomilé taštičce.

IMG_20150515_161023

Jako první jsem otestovala dlouhé běžecké legíny z řady TRUDE. Jsou jak jinak, barevné. A to hned v několika kombinacích. Co je na nich super je široký lem v pase, takže i když si dáte k svačině víc než je denní dovolená dávka neřesti, nebudou vám při podvečerním výběhu těsné.

IMG_4897
legíny Karitraa Trude v akci, foto: Lukáš Budínský
IMG_4382
legíny Karitraa Trude v akci, foto: Lukáš Budínský
IMG_4443
legíny Karitraa Trude v akci, dále mám na sobě: triko Craft, buff Inov8, boty Inov8 Race ultra 270, foto: Lukáš Budínský

Kde koupit?

Online v e-shopu a pokud nevěříte nákupům bez zkoušení dojděte si do Hanibalu, kde mají hodně věcí z aktuální kolekce. A pokud nemají, tak jistě rádi objednají. Seznam dalších prodejen po celé ČR najdete na webu.

 

4 thoughts on “Módní okénko

Leave a Reply

